ylvwes

Lyster, glans och glitter
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Gott nytt år! Kanske ska göra ett försök att börja blogga igen? Saknar det ibland, trots att jag inte har tusentals läsare.
 
Jag har såklart hunnit fylla upp badrumsskåpet och sminkhyllan rejält sedan sist, men snart är det hög tid för en paus vad gäller shopping. Det är egentligen inte speciellt svårt, men jag behöver motivation i form av ett tydligt mål för hur pengarna i stället skulle kunna spenderas, som till exempel att köpa en bostadsrätt eller en resa.
 
Hur som helst. Jag är fullkomligt nöjd med mitt nuvarande utbud av smink och skönhet, har byggt upp ett riktigt fint lager. Jag har suktat väldigt länge efter paletten från Elf med riktigt fina läppfärger som är både mjukgörande och hållbara. Läppglittret från Isadora testade jag på nyårsafton tillsammans med en av färgerna från paletten och det glittrade faktiskt hela kvällen och natten.
 
Ska försöka bli bättre på att använda läppstift och läppglans även i vardagliga sammanhang. Hur svårt kan det vara?
 
Xoxo
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress