ylvwes

Glossybox februari

Bättre sent än aldrig, men här är Glossybox februari, love edition. Så himla fin!
 
Måndadens innehåll i korthet:
 
  • Ansiktsmask från Mudmasky med marockansk lera som ska rengöra på djupet, samtidigt som den återfuktar och balanserar pH-värdet. Har inte te3stat ännu, men den verkar grym!
  • Parfymen L'Eau de Rose från Jeanne Arthes som doftar sååå gott! Doften beskrivs som feminin, fräsch och softisikerad. Jag håller med och gillar verkligen den fina flaskan.
  • Ögonfransböjare från Pick And Pinch i färgen rose copper. Jag måste verkligen lära mig att använda en ögonfransböjare nu, haha.
  • 3 in 1 Caring Massage Glide från RFSU plus en förpackning med stimulating gel som ska boosta lusten. Kärleksfullt och kul!
  • Läppbalsam från Beauty Made Easy som mjukgör och finns i tre härliga färger. Innehåller naturliga oljor från kakaobönan och jojobabusken. Ger inte så mycket färg, men doftar supergott och känns väldigt skön och återfuktande på läpparna.
Jag fick även ett presentkort på 500 kronor från Mockberg, så nu kan jag unna mig en riktigt snygg klocka. Yeay!
 
Det här var en riktigt fin box med bra variation av produkter.
 
 
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress