ylvwes

Lemon

Nu är det dags att kicka i gång bloggen igen! Och nu kommer jag att försöka fokusera på mode och skönhet, eftersom det är det jag själv gillar att följa i sociala medier. Jag har faktiskt skaffat ett nytt konto på Instagram där jag visar glimtar ur sminkhyllan och garderoben. Jag är verkligen ingen expert, men har lyckats snappa upp en hel del bra grejer och framför allt har jag verkligen fått upp ögonen för ett grymt roligt intresse som jag delar med många härliga människor.

In och följ @trend_geek om ni vill, men jag pallar inte tjata. Love it or leave it.
 
Nu till dagens skönhetstips. När jag var i Stockholm stax före jul besökte jag Sephora (typ himlen) och köpte denna primer som jag länge suktat efter. Som tur är lever den upp till mina förväntningar och gör huden mjukare, slätare och fräschare på ett kick. Primern innehåller kokosvatten och är fri från silkoner. Bra grej!
 
 
Jonna

ååh den där har jag velat ha så länge också!!!

Svar: Den är värd pengarna :)
ylvwes

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress