ylvwes

I'm quite popular you know

Alltså jag har fortfarande inte rikigt kommit över hur fint det var att Jonas ordnade ett överraskningskalas till mig för ett par veckor sedan och hur många fina presenter jag fick av familj, vänner och Jonas. Oh well, det är ju helt okej att få mycket uppmärksamhet när en fyller år, haha. Det här är i alla fall en del av det jag fick (förutom produkterna bredvid necessären) och jag blev grymt nöjd. Ingen nämnd, ingen glömd!
När jag var liten skrev jag alltid upp efter varje julafton (och födelsedag tror jag) vad jag hade fått i varje paket och av vem, haha. Inte för att jämföra vem som hade gett bäst presenter utan mer för att jag gillade att skriva listor. Kanske också för att jag älskar julen och ville minnas varje julafton specifikt, typ. Nu skriver jag inte dessa listor längre. Att visa upp mina presenter i ett blogginlägg duger gott nu för tiden.
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress