ylvwes

Dagens ätbara tips


Alltså det här med att beställa mat på nätet är ju helt fantastiskt (och ett fenomen jag upptäckt ganska nyligen). Det är så himla roligt att bläddra runt bland olika boxar som en kan prenumerera på eller botanisera hos Matsmart för att hitta billigare varor och minska svinnet.

Ovan visar jag innehållet i en box med nyttigt godis och snacks från The Healthy Box som jag fick hem förra månaden. Det är ju alltid kul att upptäcka nya varumärken och produkter, samt att testa "gamla" favoriter såklart. Nu har jag lyckats äta upp nästan allt, så om ett par veckor är det nog dags att göra en ny beställning.

Notera att detta faktiskt inte är ett "sponsrat" inlägg utan att jag helt enkelt vill tipsa om en kul (och god, hehe) grej! Att ge bort en box med ätbart innehåll är ju faktiskt en riktigt bra present, till någon som till exempel "redan har allt".

Xoxo

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress