ylvwes

Våt och vild

 
I helgen var jag på Ullared och shoppade loss, samtidigt som jag bidrog till konsumtionshetsen i samhället.
 
Hur som helst, jag köpte en hel del smink, främst från märket Wet N Wild som enligt mig har riktigt bra paletter. Är också väldigt nyfiken på att testa contouringpennan. Det bästa är ju såklart att Wet N Wild är ett märke som är cruelty free och inte testar sina produkter på djur. Viktigt att tänka på sminkdjungeln!
 
Jag har tidigare haft den stora paletten (översta bilden) men tappade den i golvet (buhu). Blev därför extra glad att jag kunde "få tillbaka" den igen, haha. Riktigt bra färger till både vardag och fest.
 
Har du testat någon av dessa produkter?
 
Xoxo
 
rememberthiis.blogg.se

Kul med nytt sminkn:) tror aldrig jag testat det märket

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress