ylvwes

Hej motivation

via GIPHY

I dag har jag faktiskt kommit en bra bit framåt med hemtentan. Yeay! Brukar alltid tänka att "jag pluggar aldrig på helgen". Nope. Nej. Never. Not ever. Men eftersom jag jobbar så pass mycket den här veckan (och jobbar på söndag kväll, när det är deadline) inser jag att jag kanske måste göra en insats även på lördag och söndag. Jag är ju dock i princip klar med första delen, men det lockar ju att göra ett försök med del två som innebär att jag kan få betyget VG om jag gör det riktigt bra.

Jag hade tänkt skriva nästan hela tentan i tisdags, men i stället tyckte jag att det plötsligt kändes väldigt roligt att baka och handla mat, haha. Det är typiskt. Men jag skrev faktiskt klart nästan hela första svaret.

Motivation är uppenbarligen svårt att hitta den här veckan, trots att det handlar om något intressant, haha. Troligtvis handlar det i mitt fall om prestationsångest.

Nej, nu klappar jag mig själv på axeln och loggar ut från plugget för i dag (vilket jag ju uppenbarligen redan gjort haha).

Xoxo



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress