ylvwes

Glossybox Oktober

Yeay! Nu har jag fått min Glossybox för oktober, med temat "Be bold". Själva boxen är grymt snygg och designad av en prenumerant. Innehållet tycker jag däremot inte är speciellt "bold". Jag menar, hur vågat är duschkräm med doft av jordgubbe liksom? Oh well. Det veganska läppstiftet är superfint och förpackningen är ju hur söt som helst. Handspriten (också vegansk) åkte direkt ner i handväskan. Det är en riktigt bra kompis nu i influensatider (som dessutom doftar himla sött och fräscht).
 
Har förresten beställt en helt vegansk Glossybox som är limitied edition. Riktigt bra initiativ och kul att de har lyssnat på sina prenumeranter. Tyvärr kommer den inte förrän nästa vecka. Åh, jag hatar att vänta på roliga saker, haha.
 
Herrparfymen som följde med i denna box doftar för övrigt riktigt gôtt och den ger jag bort till Jonas, såklart.
 
~ Inlägget innehåller affiliatelänkar ~
 
johanna

åh jag väntar förväntansfullt på min Glossybox!!

Svar: Spännande! :D Hoppas du blir nöjd!
ylvwes

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress