ylvwes

Dagens shoppingtips
Okej, var beredda, för nu har jag laddat upp med massor av shoppingtips. Det är ju trots allt söndag. En extra bra shoppingdag, faktiskt. Och det finns ju alltid tid för inspiration. Sommaren står för dörren och därmed en ny säsong, som medför en stor lust att fixa lite nytt hemma. Enjoy.
 
 
Kommer ni ihåg sådana där gamla skolplancher? De hittar du inte bara på loppis, utan liknande varianter finns faktiskt hos Adlibris för knapt en hundralapp. Så värt! De är verkligen fina och jag skulle nog helst vilja ha den med djuren (mitten). Måste bara hitta lite mer plats på väggarna hemma, utan att det ska se plottrigt ut. Alltid en utmaning i en liten lägenhet, haha.
 
 
Marmor är inte bara trendigt utan grymt snyggt och fräscht. Det känns just nu lite väl dyrt med ett handfat i marmor eller ett lyxigt marmorgolv, så i stället spanar jag hos Rum 21 efter inredningsdetaljer i marmor. Ljusgrått eller vitt passar ju i de flesta hem och annars är grön marmor en favorit. Så läckert! Marmor passar ju dessutom in i alla hemmets rum – köket, sovrummet, badrummet, vardagsrummet. 
 
 
Varje gång jag besöker H&M Home får jag alltid massor av inspiration och hittar nya favoriter. Just nu gillar jag toner i gult och brunt i kombination med svart, samt härligt somriga mönster. En vacker vas är alltid bra att ha hemma, så att du får ännu en anledning att köpa hem blommor.
Det är förresten riktigt kul att H&M Home nu har öppnat butik i Karlstad, en av få butiker faktiskt. Har såklart redan hunnit shoppa där, tänkte visa mina fynd nu till veckan.
 
Xoxo 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress