ylvwes

Busigt sommarfräsch
För ett par veckor sedan fick jag hem en efterlängtad beställning. Jag är supernöjd med både läppglanset från NYX och min fejkbränna från St. Tropez. Finns att köpa hos till exempel Kicks, Feel Unique och Eleven.
 
Två kompisar tipsade mig faktiskt helt oberoende av varandra om att fixa brännan med samma lotion, så jag tänkte, varför inte? Jag är väldigt nöjd och tycker att den gav resultat bara efter en smörjning. Jag smörjer ungefär varannan dag och har den även i ansiktet ibland, vilket förmodligen inte är att rekommendera om du har extra känslig hy. Jag har dock klarat mig fint hittills.
 
Tänk på att skrubba hela kroppen innan du "busar". Använd gärna en bodylotion innan, speciellt på armbågar och knän som brukar vara extra torra områden.
 
Vad gäller läppglanset är det en stark färg som håller länge! Jag måste dock vara noga med att skrubba läpparna innan, eftersom de är så torra. Färgen blir liksom snyggare på släta läppar.
 
Det var dagens skönhetstips.
 
Xoxo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress