ylvwes

New in: Sugar & Spice

 
Alltså, kolla vilka härliga godbitar som kom hem till mig förra veckan. Älskar verkligen den stora paletten (Sugar & Spice) från Makeup Revolution som gör kinderna fräscha och rosiga. Pigmenteringen är faktiskt riktigt bra och färgerna poppar utan att jag känner mig som en clown.
 
Har hunnit testa en av de glittriga ögonskuggorna från Wet N Wild också (silver) och den ger ett härligt skimmer. Synd att jag har lila hår just nu, annars skulle jag typ ha kastat mig över den röda varianten, men den får vänta några veckor.
 
Beställde allt från Cocopanda som kan bli ett nytt beroende, haha. Fick nämligen ett nytt paket från dem senast i dag. Var nämligen tvungen att klicka hem en guldig ögonskugga och tre andra välbehövliga produkter.
 
Just nu laddar jag för fullt för Black Friday som sammanfaller väldigt bra med lönen. Hoppas på att göra en hel del fynd, men ska försöka att inte gå helt bananas. Måste ju ha råd med hyra, mat och julklappar.
 
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress