ylvwes

Härliga helger

 
 
Det här är ett axplock från de två senaste helgerna och jag måste verkligen ta fler bilder när jag är ute och flänger, inte bara till mina "stories" på Instagram och Snapchat. Oh well, maybe next time.
 
För snart två veckor sedan var jag på spa (Hooks Herrgård) med Sandra och Lisa och passade samtidigt på att fira min födelsedag. Helt underbart! När jag kom hem blev jag dessutom överraskad med tårta och kalas, som Jonas hade styrt upp. Hur fint som helst! Att fylla 28 var ju helt okej.
 
Förra helgen var jag och Frida i Oslo, vilket också var awesome! Älskar Oslo. Det var typ sommar där också (16 grader, hehe) men råkade visst få med mig en förkylning hem till Karlstad. Det var det i alla fall värt!
 
Nu är det påsk och jag varvar helgen med jobb, godis och chill, vilket känns helt okej. Hoppas på soligt väder, men det verkar ju snarare bli snö och höststorm, typ.
 
I morgon jobbar jag kväll och förhoppningsvis har jag tid på förmiddagen att fota de senaste veckornas shopping och några födelsedagspresenter.
 
Glad påsk!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress