ylvwes

Comeback
Nu är det kanske dags att börja blogga igen, efter ett långt sommarlov. Sommaren har ju typ varat fram till förra veckan. Så himla skönt! Det blir en mycket mildare övergång till hösten. Jag känner mig faktiskt redo för höst nu. Jag blir lite orolig för mig själv när jag längtar efter att använda mina stickade tröjor och varmare jackor, haha.
 
Det kommer för övrigt att bli en rolig och intensiv höst. Jag har mycket roligt planerat, är peppad för både jobb och plugg. Har ju börjat läsa en YH-utbildning inom Agil projektledning på distans, som hittills är grymt intressant och det är mycket att lära. Tror verkligen att jag kommer ha nytta av kunskaper inom projektledning i framtiden, speciellt eftersom utbildningen är riktad mot IT och media.
 
Just nu taggar jag mest för helgens tripp till Ullared och är orimligt taggad för shopping. Sedan blir det nog ett typ av uppehåll vad gäller shopping, främst kläder och skor. Har uppdaterat garderoben flitigt de senaste veckorna, men det är ju en viktig del i min vardag, faktiskt. Kanske får skylla på att jag blir så inspirerad av Säker Stil. Bästa podden just nu (tillsammans med Creepypodden och Nördigt).
 
Är dock ganska bitter eftersom jag har dragit på mig halsont (igen). Ska försöka kurera järnet under veckan, men det suger att jag missade ett pass pole fitness i kväll. Hälsan ska ju alltid gå först, men träning är kul!
 
Oh well. Nu har jag fått skriva av mig och återkommer kanske i morgon eller nästa vecka.
 
Xoxo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress