ylvwes

Friyay yay
 
Yeay! I dag är det fredag! Jag ska visserligen jobba sju dagar i rad nu, men jag har ändå en härlig helg-feeling så att säga.
 
Tänker med ett leende tillbaka på en kväll i Bukarest (bilden) för två veckor sedan, när jag satt på en "skybar" på andra våningen (haha) och drack en Long Island Ice Tea som kostade typ 50 kronor. Skamligt billigt, men skamligt gott.
 
I kväll blir det en väldigt lugn kväll för min del, förmodligen kommer jag att pendla mellan soffan och datorn i några timmar innan det är läggdags. Börjar redan klockan 06.15 i morgon och ska försöka samla så mycket energi det bara går för att orka med en efterlängtad födelsedagsfest på kvällen.
 
Förkylningen är kvar, men börjar väl att tyna bort så sakteliga i alla fall (peppar peppar). Hur länge är det ens rimligt att vara fökyld? Nu har jag haft ont i halsen (till och från) och varit snuvig i snart två veckor. It's not even funny.
 
Trevlig helg!
 
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress