ylvwes

Veckans bästa nyhet
Yeay! Nu finns Makeup Revolution hos Lyko. Veckans bästa nyhet, helt klart. Jag älskar Makeup Revolution och beställde nyligen hem tre fina paletter från Tambeauty som skickar från Storbritannien, men nu blir det ju ännu smidigare. Visserligen finns det ju sedan tidigare andra återförsäljare av Makeup Revolution i Sverige, men jag är glad att Lyko väljer att utöka sitt ubtud! Nu finns det ju fler sidor att jämföra mellan. Alla sidor har ju nämligen inte samma produkter och ibland skiljer det mycket i pris.
 
Hur som helst är det alltid kul när jag kan köpa mitt favoritmärke på många ställen, samtidigt som jag passar på att köpa andra produkter som inte finns på en annan sida och vice versa.
 
Xoxo
 


~Inlägget innehåller affiliatelänkar ~
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress