ylvwes

Dagens topp tre: Podcast
Jag har varit väldigt sen att haka på "trenden" med att lyssna på podcast, men nu äntligen har jag också trillat ner i det underbara träsket. I dag tänkte jag dela med mig av vilka tre poddar jag gillar bäst och lyssnar på mest.
 
Varför? Det är intressant med övernaturliga händelser. Jack Werner (och de andra rösterna i podden) är grym på att berätta och hitta läskiga historier som verkligen fångar lyssnaren. Sjukt bra podcast, helt enkelt. Jag vågar inte lyssna på kvällstid dock, haha.
 
Varför? Först och främst för att jag älskar mode. Emilia och Ebba levererar en härlig (verkar vara ett av deras bästa ord för övrigt) podcast, i en genuin och skön ton. De bjuder mycket på sig själva med roliga anektdoter och kommer med värdefulla stiltips. Jag blir inspirerad och road.
 
Varför? Det är kul att lära sig nya saker och grotta ner sig i spännande ämnen. I varje avsnitt träffar Fritte en expert och pratar om allt från amish, Sherlok Holmes, fobier och matkultur.
 
Xoxo


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress