ylvwes

Tio frågor

Har du några sommarplaner?

Jobba, umgås med vänner och njuta av livet.

Vilket är ditt drömresemål och varför?

Hawaii! Det verkar vara en avslappnande och välkomnande plats med skönt (varmt) klimat. Har velat åka dit sedan jag var tonåring.

Vilket är ditt favoritmärke och varför?

Just nu The Body Shop eftersom deras produkter är effektiva, prisvärda, miljövänliga(re) och snälla mot djuren.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

Mitt hår och att jag är rolig och smart.

Vart shoppar du helst på nätet?

Oftast handlar jag hos CDON och H&M, men gillar (såklart?!) också Zalando med sitt stora utbud.

Vilka appar använder du mest?

Instagram, Snapchat, Messenger och Spotify. Spanar gärna in Veckorevyn också, som numera faktiskt finns som app och har nyligen upptäckt Readly.

Vad önskar du att du vore bättre på?

Att "släppa saker". Vill sluta grubbla och älta så himla mycket.

Vem sms:ade du senast och vad skrev du?

Jag sms:ade Kim, men vad jag skrev är faktiskt hemligt.

Om du vann en miljon, vad skulle du göra för pengarna?

Resa! Och köpa en bostadsrätt.

Vilken film eller serie skulle du vilja leva i?

Svårt val, men jag skulle vilja vara kompis med Abby och Ichabod i Sleepy Hollow.

Vilken är din favoritmiddag?

En middag tillsammans med min pojkvän.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress