ylvwes

Dare to go bare
Vero Moda FLORA Shorts black / Franklin & Marshall Jeansshorts vintage hibiscus / Even&Odd Shorts white / Superdry STACKER VOLLEY Shorts dark marl / One Teaspoon BANDITS Jeansshorts blue / One Teaspoon BANDITS Jeansshorts wilde / New Look REGINA Shorts black patt / Bik Bok KARMA Shorts grey

Hallå hallå nu är det sommar! Och jag har sedan länge plockat fram alla mina shorts. Snyggast är kanske att matcha med en enkel vit t-shirt men det ärligt talat ganska tråkigt också (men grymt praktiskt och stilsäkert). Jag satsar nog allra helst på en mönstrad topp eller en vit spetsblus. 
 
Xoxo
 
PS. Glöm inte solskydd på spirorna!
 
 
Monster Girl

Är det pinsamt att jag bara äger två par shorts?

Svar: Nej, absolut inte! Jag äger alldeles för många par shorts haha :')
ylvwes

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress