ylvwes

28 dagar
I morgon börjar en ny månad och jag tänkte ta itu med en lista om allt möjligt. Håll till godo med schemat.
 
1. Om mig själv
2. Min familj
3. Vad är jag bra på?
4. Någonstans jag vill åka
5. Vad jag inte gillar med andra människor
6. Hur ser min framtid ut?
7. Mitt drömbröllop
8. Favorit-tv-serier
9. Två saker jag längtar efter
10. Smink jag använder
11. Hit vill jag åka innan jag dör
12. Vad jag vill jobba med när jag blir vuxen
13. Mitt favoritnagellack
14. Detta är jag beroende av
15. Min tro om vad som händer efter döden.
16. Såhär ser jag på mig själv
17. Detta ångrar jag
18. Vad som inspirerar och motiverar mig
19. Min tro
20. Hur jag sköter mig i skolan
21. Det här får mig att må bra
22. Jag och träning
23. Hur en riktig ska kompis vara
24. Vad jag skulle göra om jag fick en miljon
25. Vad jag ska göra i sommar.
26. Om jag fick välja en superkraft
27. Hur min morgon ser ut
28. Fem bra saker som hänt under dessa 28 dagar
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress